Шановні відвідувачі!
Ми пропонуємо устаткування яке відповідає усім сучасним вимогам по енергоефективності, екологічності і надійності.
Ми продаємо сонячні електростанції, сонячні панелі, інвертори, гелиосистемы, газові і електричні котли опалювання, водонагрівачі, запасні частини і витратні матеріали до них.
У нас Ви можете купити товари, таких виробників як:BUDERUS, VIESSMANN, BOSCH, ATLANTIC, MORA TOP, SMA Solar Technology AG, Fronius, Huawei, Schneider Electric, Trina Solar, LONGi Solar, Jinko Solar, JA Solar і багатьох інших.
Ми також виконуємо проектні і монтажні роботи. Виконуємо проектні роботи на устаткуванні пропонованому Замовником.
Проводимо узгодження проектної документації, авторський нагляд і технічний супровід в ході будівництва.
Наші ціни доступні для наших Замовників, а комплексне вирішення питання інженерії будівлі дозволяє зробити вартість максимально вигідною.
Наша компанія на ринку з 2008 року. Спираючись на свій досвід в проектуванні, монтажі і сервісному обслуговуванні інженерних систем ми пропонуємо оптимальні рішення для Вашого будинку.
Отримати уявлення про нашу копанні ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "ЕКОТЕРМ" Ви можете тут
Наша мета - зробити доступними для наших Замовників інноваційні і енергоефективні системи інженерного забезпечення будівель.
Як зробити замовлення?
Замовлення можна зробити через кошик, кнопка "купити".
Ви можете це зробити реєструючись або не реєструючись на нашому сайті.
Ви також можете подзвонити нам або замовити зворотний дзвінок.
Увесь товар на сайті є в наявності?
Увесь товар, який має кнопку "купити", доступний до замовлення.
Обмін і повернення товару
Купуючи товар в нашому Інтернет магазині, Ви отримуєте абсолютно новий і сертифікований товар, що дозволяє отримати безкоштовне сервісне обслуговування і безкоштовний гарантійний ремонт в офіційних сервісних центрах України у встановлені виробником гарантійні терміни. На усі товари, придбані в Інтернет магазині Ecoforce, діє Закон України "Про захист прав споживача. Документ 1023-12, остання редакція від 02.12.2012". Ми поважаємо і дотримуємося прав наших покупців і рекомендуємо Вам ознайомиться з основними положеннями цього Закону.
Гарантійний ремонт, обмін і повернення товару неналежної якості.
Згідно Статті №8 Закону, у разі виявлення дефекту в товарі після купівлі покупець має право повернути товар в магазин або обміняти на інший, якщо цей дефект буде визнаний як істотний і в наступних випадках:
- дефект не може бути усунений;
- після усунення, дефект виникає наново і його повторне усунення триває більше 14 днів;
У усіх інших випадках споживач має право тільки на безкоштовний сервісний ремонт в авторизованих сервісних центрах виробника у встановлені гарантійні терміни.
Дії покупця при виявленні дефекту в товарі:
1. Покупцеві необхідно надати товар в сервісний центр або викликати майстра, якщо техніка великогабаритна.
2. Сервісний центр зробить діагностику товару і видасть відповідне укладення, варіанти якого приведені нижче :
Товар має механічне ушкодження, попадання рідини, порушення умов експлуатації і тд. У такому разі дія гарантії може припинитися, і товар не може бути обмінений або повернений в магазин.
Товар не має механічних ушкоджень і підлягає гарантійному ремонту (дефект є несуттєвим). У такому разі повернення і обмін товару неможливе, а сервісний центр виконує гарантійний ремонт у встановлені законодавством терміни.
Товар не має механічного ушкоджень і не підлягає ремонту (дефект є істотним). У такому разі покупець надає товар разом з укладенням сервісного центру і документами (заява, копія паспорта, чек та ін.) магазину і останній по домовленості або міняє товар, або повертає покупцеві гроші.
Гарантійний ремонт, обмін і повернення товару належної якості.
Згідно Статті №9 Закону, покупець має право повернути або обміняти товар належної якості в магазин в течії 14 днів з дня купівлі, при дотриманні наступних умов :
1. Товар новий (не був у вживанні) і не має слідів використання (тріщини, сколы, подряпини, потертості).
2. Збережений товарний вид і споживчі властивості товару. Це означає, що збережені усі ярлики, пломби, наклейки, плівки, упаковка і інше приладдя товару.
3. Є присутніми усі документи на товар - інструкція, гарантійний талон, накладна підтверджує купівлю та ін.
Дії покупця при необхідності повернути або обміняти товар належної якості :
1. Покупцеві необхідно надати товар в сервісний центр або викликати майстра
2. Сервісний центр зробить діагностику товару і видасть відповідне укладення.
3. Якщо сервісний центр підтвердив, що товар не був у використанні, і були дотримані усі вимоги Статті №9 Закону, товар може бути представлений в магазин для обміну або повернення з укладенням сервісного центру і документами (заява, копія паспорта, чек та ін.)
Навіщо покупцеві звертатися в сервісний центр.
Авторизований сервісний центр уповноважений виробником робити експертну оцінку товару. Продавці магазину не мають права і не можуть видавати укладення про стан товару, а так само проводити діагностику працездатності. Тому покупцеві, передусім, перед зверненням в магазин, необхідно звертатися в сервісний центр для отримання відповідного висновку.
Публічна оферта
ДОГОВІР КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ
Справжня публічна оферта "ДОГОВОРУ КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ" (далі "Договір") визначає взаємовідносини між інтернет магазином "Ecoforce", що іменується надалі "Продавець", з одного боку, і Покупцем (фізичною або юридичною особою), що прийняв публічну пропозицію (оферту) про укладення Договору.
1. ВИЗНАЧЕННЯ
1.1. Покупець - фізична або юридична особа, що розмістила Замовлення використовуючи сайт ecoforce.com.ua
1.2. Продавець - ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "ЕКОТЕРМ"
1.3. Інтернет магазин - Інтернет сайт, що має адресу в мережі Інтернет www.ecoforce.com.ua. На нім представлені товари, пропоновані Продавцем своїм клієнтам для оформлення Замовлень, а також умови оплати і доставки цих Замовлень Покупцям.
1.4. Сайт - ecoforce.com.ua
1.5. Товар - об'єкт матеріального світу, не вилучений з цивільного обороту і представлений до продажу на Сайті.
1.6. Замовлення - перелік декількох товарів відібраний покупцем самостійно на сайті інтернет магазину з метою купівлі.
1.7. Розміщення Замовлення - сукупність дій Покупця, досконалих online або по телефону в черговості і за правилами, передбачених Сайтом, спрямованих на придбання у свою власність і доставку за вказаною адресою переліку Товарів, таких, що полягають у тому числі, але не виключно в самостійному внесенні даних про своє ПІБ, адресу, виборі пропонованих Сайтом Товару, способу оплати і тп.
2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
2.1. Продавець поставляє і передає, а Покупець оплачує і отримує Товари згідно з розміщеним Замовленням.
3. ПОРЯДОК УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ І ЗМІНИ ЙОГО УМОВ
3.1. Укладенням Договору з боку Покупця, тобто повним і беззастережним прийняттям Покупцем умов
Договори - його акцептом, відповідно до п. 2 ст. 642 Цивільні Кодекси України (ГКУ), є Розміщення Замовлення Покупцем.
3.2. Продавець залишає за собою право вносити зміни в умови цього договору.
4. ЗАГАЛЬНІ СТАНИ
4.1. Усі інформаційні матеріали, представлені на Сайті, носять довідковий характер і не можуть повною мірою передавати достовірну інформацію про властивості і характеристики Товару, включаючи колір, розміри і форми. У разі виникнення у Покупця питань, що стосуються властивостей і характеристик Товару, перед оформленням Замовлення, Покупець повинен звернутися до Продавця.
4.2. Оформлення Покупцем Замовлення і подальша передача його до виконання, означає достатнє і повне ознайомлення Покупця з Товаром, з інформацією про наявність (відсутності) преференцій, знижок, а також про вплив умов Замовлення на формування кінцевої ціни Товару.
4.3. У разі відсутності замовлених Товарів на складі Продавця, у тому числі з причин, не залежних від Продавця, Продавець має право анулювати вказаний Товар із Замовлення Покупця, і повідомити про це Покупця шляхом напряму електронного повідомлення або усного повідомлення по телефону, адресі вказаному при формуванні Покупцем Замовлення.
4.4. Замовлення вважається виконаним у момент фактичної передачі Товарів, що входять до складу замовлення, Покупцеві на підставі виданої Продавцем або транспортною компанією, що здійснює доставку Замовлення, накладною або товарного чека на певні Товари під розпис Покупця. Після виконання Замовлення зобов'язання Продавця перед Покупцем вважаються виконаними.
4.5. У разі підписання Покупцем виданої Продавцем або транспортною компанією накладної або товарного чека на замовлення без розкриття Замовлення і без складання акту Покупець не може пред'явити претензії Продавцеві по цьому Замовленню.
4.6. Право власності на Товар і пов'язані з ним ризики переходить від Продавця до Покупця у момент передачі Товару. Підтвердженням переходу Права власності на товар служить підпис покупця в накладній або товарному чеку, виданій Продавцем або транспортною компанією.
5. ПРАВА І ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН
5.1 Продавець зобов'язаний:
5.1.1. Поставити Товар відповідно до умов Замовлення.
5.1.2. Гарантувати відповідність якості Товару вимогам якості для аналогічних Товарів на території України. Забезпечити гарантійні зобов'язання відповідно до умов цього Договору.
5.1.3. У разі зміни терміну постачання, негайно інформувати Покупця про зміну умов постачання з метою отримання згоди на нові умови виконання Замовлення в цілому, або в частині. Продавець інформує Покупця за допомогою телефонного або електронного зв'язку.
5.1.4. Розглянути претензії відповідно до п. 5.3.4. і вжити заходи до їх задоволення.
5.1.5 Обробляти первинні дані Покупця відповідно до закону України "Про захист персональних даних" і нести відповідальність за несанкціоноване використання і поширення персональних даних Покупця.
5.2 Продавець має право:
5.2.1. Не приймати претензій по повертаному Товару за відсутності упаковки або при втраті її товарного виду, виявленні зовнішніх ушкоджень товару, ушкодженні гарантійних пломб, невідповідності номерів на товарі, упаковці або гарантійному талоні, будь-яких ознаках використання товару.
5.2.3. Не приймати претензій по повертаному Товару належної якості, вказаному в Переліку товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 роки № 172
5.2.3. Прийняти повернення товару належної якості від Покупця в офісі інтернет магазину за адресою вказаною на сайті, при цьому Покупець інформує Продавця про причини повернення і погоджує дату і час.
5.3 Покупець зобов'язаний:
5.3.1. Надавати при оформленні Замовлення точне найменування необхідного Товару, його номер по каталогу інтернет магазину, або усі дані необхідні для точного визначення необхідного Товару (колір, варіант виконання). У разі самостійного замовлення нести відповідальність за підбір Товару по каталогу інтернет магазину.
5.3.2. Оплачувати Товар, згідно із Замовленнями, за вказаною в них ціною.
5.3.3. При прийманні замовлення
5.3.3.1. провести зовнішній огляд на предмет зовнішнього ушкодження упаковки
5.3.3.2. у разі відсутності зовнішніх ушкоджень упаковки підписатися в накладній або товарному чеку про отримання Замовлення
5.3.3.3. розкрити у присутності представника служби доставки зовнішню упаковку з метою перевірки збереження вмісту, оглянути товар на предмет цілісності його індивідуальної упаковки і наявності зовнішніх ушкоджень на ній. Переконавшись у збереженні упаковки і у відсутності на ній слідів розкриття і зовнішніх ушкоджень, відкрити індивідуальну упаковку і перевірити наявність в ній товару. Переконавшись в наявності товару і відсутності на нім слідів механічних ушкоджень звірити артикул отримуваного товару з артикулом, проставленим в супровідному документі, перевірити комплектацію і колір товару.
5.3.3.4. У разі наявності претензій зажадати від представника служби доставки скласти Акт зовнішнього огляду і Акт приймання в 3-х екземплярах. У акті огляду описуються ушкодження зовнішньої упаковки, а в Акті прийому описуються усі ушкодження індивідуальної упаковки товару і його некомплектність.
5.3.4. У разі передачі Продавцем Товару з порушенням умов Замовлення по кількості, асортименту, комплектності, тарі і (чи) упаковці Товару, - отримання календарного дня, що не пізніше слідує за дня, сповістити Продавця про ці порушення.
5.4 Покупець має право:
5.4.1. Зажадати повернення передоплати у разі неможливості виконання Продавцем умов Замовлення.
5.4.2. Внести зміни в Замовлення до початку його виконання Продавцем.
5.4.3. При виникненні претензій відносно якості Товару, пред'явити їх впродовж 14 календарних днів з моменту його отримання.
6. ЦІНА І ПОРЯДОК ОПЛАТИ
6.1.1 Ціна Товару вказується на Сайті. У разі невірної вказівки ціни замовленого Клієнтом Товару, Продавець при першій нагоді інформує про це Клієнта для підтвердження або анулювання Замовлення. При неможливості зв'язатися з Клієнтом це Замовлення вважається анулюваним.
6.1.2 Ціна Товару на Сайті може бути змінена Продавцем в односторонньому порядку. При цьому ціна на замовлений Покупцем Товар зміні не підлягає. У разі неможливості виконання передоплаченого Замовлення Продавцем, Продавець повертає Покупцеві сплачену за Замовлення суму шляхом її перерахування на рахунок Клієнта.
6.1.3 Вартість доставки вибраних Клієнтом товарів, вказана на Сайті при формуванні Покупцем Замовлення не є остаточній. Остаточну вартість доставки Замовлення Продавець повідомляє Покупцеві шляхом напряму електронного повідомлення за адресою, вказаною при формуванні Покупцем Замовлення, або по телефону тільки після обробки Замовлення.
6.1.4 Оплата Замовлення робиться Покупцем в гривнах.
6.1.5 Способів оплати Замовлення вказані на Сайті в розділі " Оплата".
6.1.6 При передоплаті, Товар до моменту зарахування грошових коштів Покупця на розрахунковий рахунок Продавця не резервується. Продавець не може гарантувати доступність Товару на складі Продавця в кількості, вказаній у момент оформлення Замовлення, як наслідок, можуть збільшитися терміни обробки Замовлення.
6.1.7 У разі потреби здійснення повернення грошових коштів Продавцем Покупцеві для здійснення повернення грошових коштів Покупець зобов'язаний повідомити Продавцеві реквізити банківського рахунку, на який Продавець зобов'язаний перерахувати повертані грошові кошти.
7.СРОКИ ДОСТАВКИ ЗАМОВЛЕННЯ
7.1. Після отримання Замовлення Продавець погоджує з Покупцем дату і час доставки Товару.
7.2. Термін доставки по розміщеному Замовленню не може перевищувати більше чотирьох робочих днів у разі доставки кур'єрською службою магазину, семи робочих днів у разі доставки сторонніми службами, але може бути збільшений за узгодженням з Покупцем.
7.3. Покупець не несе відповідальності за зрив термінів доставки з вини сторонніх служб доставки.
8. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
8.1. Продавець не несе відповідальності за збиток, заподіяний Покупцеві внаслідок неналежного використання Товарів, замовлених на Сайті, а також за збиток, нанесений внаслідок транспортування товару сторонніми службами доставки.
Рішення по відшкодуванню збитку або заміна товару приймається після спільного із службою доставкою розгляду обставин.
8.2. У разі порушення терміну доставки Замовлення Продавець виплачує Покупцеві пеню у розмірі 0,1% від суми замовлення, за кожен день понад встановлений термін доставки.
8.3.Продавець не несе відповідальність за несвоєчасне зарахування грошових коштів або будь-які інші дії що привели до спірної ситуації, викликані збоєм платіжного сервісу, яким скористався Покупець для оплати Замовлення.
8.4. Повернення передоплачених за Замовлення грошових коштів у разі неможливості його виконання Продавцем, має бути здійснений не пізніше за три робочі дні з дати заяви Покупця про повернення грошових коштів.
8.5.Сторони несуть відповідальність за виконання зобов'язань за даною угодою відповідно до законодавства України.
8.6. Сторони звільняються від відповідальності за повне або часткове невиконання своїх зобов'язань, якщо невиконання є наслідком таких непереборних обставин як: війна або військові дії, землетрус, повінь, пожежа і інші стихійні лиха, акти або дії органів державної влади, зміна митних правил, обмеження імпорту і експорту, виниклої незалежно від воля сторони після укладення цього договору. Сторона, яка не може виконати своїх зобов'язань, негайно сповіщає про це іншу Сторону і надає документи, що підтверджують наявність таких обставин, видані уповноваженими на те органами.
9. ВИРІШЕННЯ СУПЕРЕЧОК
9.1. У разі виникнення питань і претензій з боку Клієнта він повинен звернутися до Продавця по телефону або через форму Зворотного зв'язку на Сайті
9.2. Сторони вживуть усі заходи до вирішення суперечок і розбіжностей, які можуть виникнути при виконанні зобов'язань за Договором або у зв'язку з цим, шляхом переговорів.
9.3. У випадку якщо Сторони не прийшли до угоди, усі спори підлягають розгляду відповідно до процедури, передбаченої законодавством України.
10. ІНШІ УМОВИ
10.1. Договір набуває чинності з дня розміщення Замовлення.
10.2. Цей договір, розміщений Продавцем в Інтернеті на сайті за адресою www.ecoforce.com.ua є публічною офертою. Відсутність підписаного між сторонами екземпляра Договору на паперовому носії, з проставлянням підписів сторін, у разі проведення по ньому фактичної оплати Покупцем, не є основою рахувати цей Договір не ув'язненим. Розміщення Замовлення вважається акцептом Покупця.
10.3. Розміщуючи замовлення, Покупець дає згоду на використання своїх персональних даних Продавцем в цілях інформування Покупця про товари інтернет - магазину і для виконання замовлення. У разі оформлення кредитного договору, покупець розміщуючи замовлення на сайті магазину дає свою згоду на передачу своїх персональних даних в об'ємі необхідному для первинного розгляду заявки на кредит уповноваженим співробітникам банку що надає кредит. Усі персональні дані необхідні для виконання замовлення, які вказує Покупець при оформленні замовлення і реєстрації на сайті, використовуються Продавцем виключно для виконання замовлення і надання покупцеві інформації про товар магазину. Продавець несе відповідальність за не цільове використання персональних даних Покупця згідно з існуючим законодавством України.
10.4. Визнання судом недійсної якого-небудь пункту цього договору не спричиняє за собою недійсну інших пунктів.
Де знаходиться офіс підприємства?
Центральний офіс підприємства знаходиться за адресою:
49000, м. Дніпро, узвіз Крутогірний б 12Б оф. 409